gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

En liten lista...

Kategori: Allmänt

Fläsklägg & Rotmos..
Sandskädda Hollandaisesås Grön Sparris..
Helstekt fläskfilé Hasselbackspotatis & Bea..
Ryggbiff med Rödvinssås & Potatisgratäng..
Falukorv & Stuvade Makaroner..
Potatis & Purjolöksoppa..
Janssons Frestelse..
 
Kardemummabullar..
Gizzez Knäckpaj..
Ingrids Chokladkakor..
Morotskaka..
Sirapsstänger..
Min goa glass med chokladsås..
 
Bara lite av vad jag blir sugen på när jag inte har nåt kök....
 
Men men....snart så.....
 
Har det i alla fall väldigt varmt och skönt i mitt vardagsrum med brasan tänd :)  // Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: