gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen som gått

Kategori: Allmänt

Igår började vi dagen med mysfrukost....
Sen blev det barnarbete...guldkornen dammsög....duktiga killar :)
Promenad till lekparken och sen lek på gården ...
 
När de åkt hem åkte jag direkt till min goa barndomsvän!
Hade inte hunnit fira henne när hon fyllde år, så köpte med en flaska Valpolicella Ripasso...hoppas hon gillar det :)
 
Hon hade gjort så god glasstårta med maräng och daim ! Tack för en trevlig stund!
 
Därifrån direkt till mor....där vi åt Toast med Lax & Romsås...

 
Fläskfilegryta & Potatisgratäng....
 
Idag har jag hälsat på käre bror....
 
Gjorde sen lunch när sonen kom hem från kusten... Två Pizzor...och en Isbergssallad (Typ pizzasallad)
Blev pizza kvar så vi har...
Fått mig en kort promenad, men ryggen orkade inte som jag ville..tur det är behandling av rygg i morgon igen!
 
Ha en fin söndagskväll...Ikväll är det Solsidan igen :)  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: