gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

IKEA och Max

Kategori: Allmänt

Jodå det rör på sig...händer mycket nu..för mycket....
Ryggen är bättre, men tar det lite lugnt...
 
Gjorde en kort tur på IKEA där vi Fikade...

 
Sen snabblunch på Max..Kycklingburgare & Sallad!

 
Hemma fick jag fikabesök.... :)
 
 Står mest men måste ju sätta mig emellanåt och går runt runt haha....
 
Nu ska jag ta mig lite pizzasallad...blir thé och mackor ikväll igen...och tända ljus...det är mörkt nu...
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • LolaLola säger:

    Saknar dig. Vi ska ner till Karlstad nästa helg. 13-14 okt. Tid att ses? Massa kramar!!!!

    Svar: Saknar dig också. Klart jag har tid...messa bara innan kram
    gizzez.blogg.se

    2012-10-03 | 19:48:36

Kommentera inlägget här: