gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kalkonbröst

Kategori: Allmänt

Varit på en promenad och fått mig fika hos god vän...sen gjorde vi glass..med lakritshonung..och en med hallonhonung :)
 
Lunch idag :Stekt  Kalkonbröst, Ugnspotatis go sås & lite grönt :) Såå Gott!
 
Var så glad att jag kom på att jag hade kalkonbröst sen skördefest..plockar allt ur frysen nu- bra sätt att spara pengar när man är arbetslös...
 
Har faktiskt dammat lite..kors i taket :)
Igår kväll hade jag trevligt besök av min goa vän..tack för gott vin och besöket!
 
Blir nog en kort promenad till känns att ryggen behöver det...
Kanske blir det fika nånstans.....
 
Ha en fin dag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: