gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttgryta & Ris

Kategori: Allmänt

Efter frukosten fixa ja en Köttgryta....som fick stå och puttra så jag fick mig en promenad i solen :)
 
Smakade bra...och blev över så vi har att ta fram och micra när vi inte har nåt kök!
 
När jag kom hem fick jag för mig att göra en Nektarin Tosca :)
Helt plötsligt smäller det i ryggen...nu är jag såååå nära ett ryggskott...Vill INTE usch :(
 
Men lika bra att röra sig "normalt"  gör bara j-ligt ont....
 
Jag som tänkte bju bort mig på kaffe och ta kaka med....hoppas jag fixar det..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: