gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Många minus.....

Kategori: Allmänt

Kallt är vad det är....inatt var det fem minusgrader....nu tänker jag det är ännu kallare...
 
Igår var soligt och fint! Vi fikade den goa kakan sen åkte vi till kära mor och lunchade falukorv & makaroner...
Sen vidare till hennes jobb och kollade på alla grävmaskiner, guldkornen var saliga :)
 
Hemma krattade vi löv och lekte ute länge...
Soffmys med godis ...
 
Idag tog vi långfrukost, med ägg, rostade mackor, o´boy och kaffe :)
Guldkornen leker och jag ska kolla lite nyheter..
Ska allt gå ut i solen ..men väntar nån timme än.../ Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: