gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pastitio / Lasagne

Kategori: Allmänt

Tog mig allt ur sängen i morse! Tror det hjälpte att jag isade flera gånger!
 
Var iväg till Kuijpers...han är otrolig! Han kunde dock inte göra såå mycket pga ryggskott..diskar i kläm..men nu kan jag röra mig och ska fortsätta göra mina övningar...Får behandling nästa vecka igen..Måste bli bra nu :)
 
Idag:  En kombo av Pastitio / Lasagne...Pizzasallad till :)    ( Bra matlådemat)
 
 
Gott!  Skulle dock behöva Hemhjälp.....Allt som hamnar på golvet ligger kvar där... :(
 
Nu ska jag lägga mig på golvet en stund...Ha en fin dag..Solen skiner ju :)   / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Idag ska jag åxå göra pasta fast med broccoli och ädelost. Vansinnigt gott!

    Svar: Ädelost går bort för mig....men broccoli , paprika och vitlöksostsås är smarrigt :) Smaklig spis :)
    gizzez.blogg.se

    2012-10-02 | 13:42:03
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com
  • Jonas Andersson säger:

    Krya på dig.

    Svar: Tack snälla.... :)
    gizzez.blogg.se

    2012-10-03 | 14:32:07

Kommentera inlägget här: