gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig dag...

Kategori: Allmänt

Var ute ett par timmar på förmiddagen , krattade löv, fick i säckar och lekte förstås...
 
Lunch blev Köttbullar, Potatis, Morötter & God sås...

Sen var det lek igen...
 
Tog en tur till Åmåls lekpark, barnen lekte länge i Plantaget...
Hemma ville de va ute också, så lyckliga över några flingor som föll ..." I morgon måste farbrorn komma med traktorn och ta All våran snö Gizze"
 
Sen blev det bad...lek och Gröt i stora lass....Nu leks det igen....
 
Fick lax också...så den gjorde jag i ugnen, får bli lunch i morgon....
 
Jag är helt slut..ryggen och knopp tar knäcken på mig...men nu är det snart tv soffan som gäller...sen sängen!
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • mor maggan säger:

    Den laxen var god och såsen helt underbar till

    Svar: Visst var den! Tack för besöket och all hjälp! Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-10-30 | 13:53:54

Kommentera inlägget här: