gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Superdupertrött

Kategori: Allmänt

Igår blev det Pannkakor....
 
Sen var det ...lite annat.....
 
Somnade inte förrän halv tre..klockan ringde halv sju, väntade hantverkare...hade kunnat sova istället för idag kom ..ingen...
 
Fikat med god vän, tack för stunden!
Fick mig en promenad..ryggen är inte så snäll...
 
Ikväll var vi bortbjudna på mat..så skönt att få lagad mat (Slippa micromat)
Supergott! Tack!
 
Nu blir det snart natta..är helt slut..../ Gizze

Kommentarer

  • Madame Hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Det där såg otroligt gott ut! Nu blev jag hungrig, men här väntas middag på Heaven 23 ikväll :)

    Kram

    Svar: Värst vad ni är ute och reser då..Ja där är det inte Gratis , så hoppas ni blir super nöjda :)Ha en fin kväll! Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-10-20 | 14:16:44
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: