gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdagsmys

Kategori: Allmänt

...Eller vad ska man kalla det...här "lyxar vi till det" 
 
Leverpastejmackor & mjölk i engångsmugg....jo det funkar (Tur det finns chips att tugga på sen)
 
Här är damm damm och mera damm...men får väl stå ut med det...
Blir nog bra när det är klart.... :)
 
Har i alla fall kommit ut på två promenader idag- Skönt!
 
Nu fortsätter jag mitt soffliv...men ska lägga mig på golvet en stund först...Måste säga att jag är väldigt sugen på att baka....och göra en gooo middag...men den dagen kommer snart hoppas jag :)
 
Ha en fin kväll! I morgon är det fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: