gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Älsklingsfrukost till Kvällsmat

Kategori: Allmänt

Åkte iväg och fick mig kaffe...
Fått mig en andra promenad....
 
Sen blev jag rastlös....
 
Gjorde Glass.....tror den blev toppen...återkommer....
Och en Chokladkaka......Får fikabesök i morgon :)
Sen blev jag Hungrig också....
 
Så ikväll har jag ätit min Älsklingsfrukost......som Kvällsmat :)
 
Amerikanska Pannkakor- Bacon- Lönnsirap & Juice!!!

 
Matkoma.....hahaha :)
 
Vet ni vad.....Sätt igång och kommentera....eller bara säg HEJ! Ni bara sitter där och gluttar...Vill ju veta vilka ni är :) 
 
Ikväll är det både Robinsson, Hollywoodfruar & Breaking News...../ Gizze
 

Kommentarer

  • Mor Maggan säger:

    Ja, du är inte dålig. Det ser jättegott ut alltihop. Mej frestar ju am. pannkakorna med bacon o lönnnsirap.

    Svar: Då får vi ta det när du kommer hit! Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-09-04 | 18:52:12
  • Johanna säger:

    Den chokladkakan är god den brukar jag med göra :) Om det är samma som jag jag gör, ser ut som det :)

    2012-09-04 | 20:47:49
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Johanna säger:

    ah okej, där ser man :) Jag får nog göra min i helgen, blev sugen på den när jag såg din :)

    2012-09-04 | 21:04:28
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Johanna säger:

    oh ja visst måste man det =)
    Sen att jag äter ballerina kex nu är en annan femma :P

    2012-09-04 | 21:24:53
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: