gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hot Soppa

Kategori: Allmänt

Faktiskt sovit skapligt i natt! Men har ingen ork..Var till Ica för att få hem lite till kylen, fick en hostattack så jag fick greppa en loka och halsa....bara snörper åt så man inte får luft...
 
Gjorde en Het Tomatsoppa...tog två bilder..glömde fota vid bordet...grov köpebaguette till :)
Olivolja, Vitlök i massor, Rödlök, Röd Paprika, Basilika, Krossade Tomater, Buljong...Cayennepeppar, Chilipeppar, Troccomare Örtsalt
Nu ska jag ta soffläge en stund, nej just ska hänga en tvätt först....
 
Måste berätta att Två Värmlandstöser serverat Kungen och Drottningen idag! Poäng till er tjejer!!!
 
/ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: