gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag...

Kategori: Allmänt

Igår blev det bara pannkakor på lunch...
Gick några turer på Mârten....köpte inte en enda grej...
Var hos go vän på kaffe :) Serverades i dessa underbara koppar :)
 
På kvällen var jag till goa vänner och fick pizza...glömde bort att ta kort...tack för en trevlig kväll!
 
Idag fick jag förmiddagsgäster.....Fikade och tog en tur på stan....Många knallar kvar...
 
Sen tog jag mig en tur och fick mig en snabblunch :)
 
...och en kaffe hos käre bror:)
 
Fick hem Ved idag..så har nån lust att hjälpa mig plocka in ved i morgon så hör av er :)
 
Nu börjar jag bli hungrig igen...Tror det får bli en tur till affären och se om de har nån go köttbit!
(Inte kul att äta ensam, men äta bör man...)
Sonen ska ut på fest igen så jag lär bli sittande vid tv:n ikväll...
 
Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: