gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Värmlandsbrokorv, Pasta & Sallad

Kategori: Allmänt

Sonen är hemma! Underbart!
Frukost vid tv:n....
Tvättar...
 
Lunch blev Värmlandsbrokorv- Pasta & Sallad- Gott !
Men korven blev inte godkänd av sonen...
 
Nu har jag gjort lite chokladsås och ska ta med glassen jag gjort bort till Guldkornen och bjuda dom på den!
 
Fortsätter väl tvätta resten av dagen...nåt mer blir nog inte gjort...
 
Ha en fin söndag! / Gizze

Kommentarer

  • MADDISENJ säger:

    Vad gott det där såg ut

    2012-09-09 | 15:55:10
    Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här: