gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika och Sopplunch

Kategori: Allmänt

Morgonens drink..Banan- Blodapelsin- Apelsin & Citron
 
Bakade ut / rundrev och gräddade två Surdegsbröd...
 
Tog mig en promenad innan jag satt mig i bilen och åkte till min kusin för att fira henne på födelsedagen!
 
Hon hade bett mig baka nåt..så det blev en tårtaKladdkaka och Hallonpannacotta och Grädde
 
Vi tog en promenad...sen bjöd hon på god soppa! Så det passade ju bra att jag hade med nybakt bröd :)
 
Haft en hemsk huvudvärk hela dagen...skalle och nacke är skrutt...
När jag åkte hem ringde läkaren....den blir jag inte klok på...
Tog mig en timmes promenad i solen...
Morot och Kaffe....
 
Nu är det dags att fixa morgondagens mat, så sonen har matlåda...
Ikväll ska vi gotta oss riktigt :)   / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: