gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gråväder....

Kategori: Allmänt

Var uppe tidigt...kroppen orkade inte vara kvar i sängen...
Så jag fick en stund i soffan med kaffe innan barnen vaknade :)
Blev pressad Apelsin & Citron..och lite Gröt med barnen!
 
Innelek..
Vi skulle baka Bullar...men jag fick baka själv...
 
Lunch: Falukorv & Stuvade Makaroner!
 
Efter lunch tog vi med oss Kaffe & Bullar och åkte till Plantaget i Åmål....lekte i parken där och fikade!
Klarade oss utan regn....började dugga när vi åkte hem igen :)
Nu ser vi på Håkan Bråkan för tjugonde gången...../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: