gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kaffe i solen

Kategori: Allmänt

Tog mig en promenad...fick med mig sonen till sopstationen...skönt att få slängt en massa skräp!
Nej jag slängde inte sonen :) 
 
Påbörjat kvällens käk....kött i marinad = Souvlaki
Tzatzikin står och gottar sig i kylen...
 
Jag har gottat mig med Kaffe och Chokladtosca med Ganache :) Blev inte lång stund på trappan...blåste endel...men så skönt att man äntligen kan vara ute!
 
Fick se att jag är veckans Blogg hos    http://madamehoffa.se    Kul!
Så välkomna hit ni som inte kikat in här förut :)
 
Nu ska jag ta en promenad igen..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: