gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Omelettlunch...

Kategori: Allmänt

Morgonens drink: Avocado- Hallon- Apelsin & Citron :)
 
Tog mig en promenad...hämtade guldkornen som jag haft några timmar...:)
När de blev hämtade blev det fika :)
Vi var i lekparken en stund, men oj så kallt det var då..
 
Lunch för mig blev Omelett med tomat och ost..Feta, Sallad & Grönsaker + en Morot :)
Guldkornen åt Carbonara från igår :)
 
När de gick tog jag en promenad på en timme! Skönt ute, bara lite blåsigt...Vaknade med huvudvärk, den vill inte riktigt ge sig, men det är nacken som spökar..det räcker med att jag vrider lite eller ska kolla mig för vid ett övergångsställ så blir jag helt konstig och det knäpper, knastrar, knakar och smäller...
 
Handlat lite gratismat..fått mig en morot och lite mandel...nu ska jag ta det lugnt..bara en tvätt som ska hängas...
Hoppas ni har en fin torsdag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: