gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kräftor- Nybakt Surdegsbröd & Aioli

Kategori: Allmänt

Blev en andra timmes promenad....varmt...
Dammsugit...fått undan lite här hemma...
Ätit Kräftor , Nybakt Bröd & Aioli med sonen framför tv:n....Mysigt och gott :)
Nu mumsar jag lite isberg...
 
Soffläge som gäller...Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag önskar att jag älskade kräftor. Men jag älskar bröd och aioli :)

    Svar: Haha du är rolig du...Jag älskar kräftor...Och Aioli Och Bröd hihi :)
    gizzez.blogg.se

    2013-08-04 | 20:56:48
  • Anki säger:

    Så gott med kräftor :) och får man ditt bröd och din aioli till så blir det ju ännu bättre kram

    Svar: Visst är det gott med kräftor!!! Får snart fixa lite bröd och aioli till dig då :) KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-08-04 | 22:35:50

Kommentera inlägget här: