gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Många loppor blir det......

Kategori: Allmänt

Plockar och grejar till Loppisen....Hoppas ni kommer och kikar & fikar :)
 
Tog mig en tur till Åmål och bytte skor...hade mina på prov...de var bra, men de gick sönder lite, så jag bytte till nya....mera gå mera gå :)
 
Gjort matlåda tills i morgon åt sonen! Kycklingfilé & hans favvo Bulgur :) Het sån :)
 
Tog mig själv lite av kycklingen och lite sallad nu ikväll :) Gott!
 
Nu står bortgörningen klar och ska jäsa under natten...I morgon gräddas Surdegsfrallor till mor :)
 
Nu nyheter....sen Idol.... och inte att glömma Häxan Gunilla och Svenska Hollywoodfruarna :)  / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    idol & fruarna är ju så gött att titta på.
    kram på dig

    Svar: Ja men visst är det :) Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-08-27 | 22:30:57
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: