gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak, Pyttipanna & Grillen tänd

Kategori: Allmänt

Åt gott igår kväll! Rostbiff, Bea, Provencalsk Tomat & Ugnsrostade Rotsaker...
Pannacotta till efterrätt...
 

I morse var det promenad igen...
Sen bakat lite Surdegsbröd :)
 
 
Lunch idag blev Råstekt Potatis, som jag tog med den sista julskinkan i till Pyttipanna..Stekt Ägg & Rödbetssallad....Så gott och jag har inte varit så mätt på hela julen :)
 
 
Har precis tänt grillen och nu lagt i en Julskinka....( Hoppas jag lyckas som älsklingen gör med den)
Gräset är grönt och värme är det....måste ju va nåt fel....
 
Nu ropar huvud och kropp på Kaffe .....
Fin söndag på er! / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Så gott det ser ut som vanligt! Har fortfarande inte gjord din Bea men det ska inte dröja! <3 Detsamma till dig! Kramar Petra

    Svar: Tack snälla :) Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-12-29 | 23:49:07
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com
  • Madeleine säger:

    Man blir lika hungrig varje gång man hälsar på i din blogg..

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År Gizze.

    Kram Madde

    Svar: Tack Madde och gott nytt år på dig :) Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-12-30 | 13:38:21
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: