gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fika brödbak & fredagsmys

Kategori: Allmänt

Ett litet rött paket...till sonen på hans namnsdag:)
Drink på Blåbär, Banan, Apelsin & Citron!
Deg på g...
Fick trevligt fikabesök! Kul att du kom, det var alldeles för länge sen :)
Tog mig två kokta ägg som lunch....
Var iväg på möte..
Gräddade bröd (glömde fota, men ni vet ju hur mitt bröd ser ut :)
Gjorde en omgång Julköttbullar igen!
Stekte Kyckling i Alpnaeringkryddor & Thaisweetchili..
Sen kom hjärtat och vi åt Kycklingsallad & Nybakt Bröd och hade fredagsmys :)
 
Min kropp väckte mig tidigt idag också, fast det är lördag, så jag har redan fått i mig juice och kaffe..
 Nu får det bli väckning för lite frukost, senare ska vi ut och hjälpa tomten :)
Fin lördag på er!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: