gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

God Fortsättning

Kategori: Allmänt

 
 
God fortsättning på er alla glada:)
Här har vi haft en lugn och skön jul!
Ätit och druckit gott...sett på tv och öppnat julklappar...tror minsann vi alla varit snälla i år :)
Igår var vi på Bio, på Hundraåringen. Riktigt bra :)
Ute och gått varje dag också!
Hoppas ni alla haft det gott! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    God fortsättning själv! Visst är det gott med julmat. Hundraåringen...tänker se den i veckan. Ska i vanlig ordning till grannarna och fira nyår, vi brukar beställa 3 rätters. Men i år har jag tagit på mej desserten. Har du något bra recept som skulle passa en sådan kväll? Inte för"meckigt" och svårt.....fast jag kan kanske på börja den redan i morgon, ha ha// Hälsningar från Carin i Kristianstad

    Svar: Tack Carin! Ja julmat är så gott (fast nu sa sonen att han va nöjd...vill ha sallad flera dagar hmm, får väl se hur det blir med det...vågen pekar uppåt kan jag säga)Ja gå och se den! Jag och älsklingen gick med mor vi gillade den alla tre!
    Har nyss suttit och pratat nyårsmat, tror vi är klara med förrätt och varmrätt, men inte med efterrätt, men jag lovar att maila dig förslag! Hälsningar Gizze Hoppas ni har en fin kväll
    gizzez.blogg.se

    2013-12-26 | 17:51:44
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Så gott det allt såg ut! Vi ska också gå o se Hundraåringen nån dag! Ha en god fortsättning!
    <3 Kramar Petra

    Svar: Tack Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-12-26 | 22:26:28
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: