gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nobelfest 2013

Kategori: Allmänt

Tog mig en kaffe vid datorn..
Sen lite fix..
Haft Nobelfest- mys här ikväll :)
Gjorde en Västerbottenpaj, en Romsås & en Gravlaxsås :)
Köpte Lillängshamnens honungsmarinerade rökta Lax, Falkenbergs Gravade och Kallrökta Lax :)
Lite ugnsvärmt Surdegsbröd med smör & Sallad
Blev visst en Pannacotta med Pepparkaka också...
Lite Bubbel till :)
 
 
 
Smakade bra och var så mysigt :) 
Nu är det snart natt! / Gizze
 
 
 

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Åh herre gud vad gott det såg ut! Mysigt värre!
    Jag ska inte ens berätta vad det blev här! Köpt pizza! Nöden har ingen lag! Hih Kram o God natt förlängesen! ;) Petra

    Svar: Pizza kan va okej :) Men jo det var så gott och mysigt, vi älskar lax här alla tre, så det blev ju enkelt också :)Godmorgon nu då! Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-12-11 | 00:46:08
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com
  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Oj vilket mys! :)
    Säkert mycket bättre än den riktiga nobelmiddagen, och bubbel också?! :)

    Stora kramar på dig!

    Svar: Japp Bubbel fick det bli :) Älsklingen som kom med den tidigare...passade perfekt till Laxen ;)Kramar till dig och de fina dina <3
    gizzez.blogg.se

    2013-12-11 | 11:48:39
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: