gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brasan tänd...

Kategori: Allmänt

Tog mig allt en tur till god vän och fick mig en kopp svart :)
 
Tittat på nyhetssändningarna och livesändningen som var på nätet...
Den stora olyckan som skett med ett hundratal bilar inblandade...så hemskt..
Det gäller att ta det lugnt i trafiken..
 
Och nyheten om städerskan som stal ett tåg och körde långt och snabbt och sen krockade in i ett hus....Vilket vansinnesdåd...
 
Här har vi mumsat Sallad med Rostbiff....Gott!
Brasan är tänd och mysljusen tända...
Hoppas hitta nån film nu..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: