gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikabesök & PoffPizza

Kategori: Allmänt

Fick mig en andra promenad...funderar på om jag skulle ha tagit den....har så j-a ont nu så nu blir jag snart galen...
 
Fick i alla fall trevligt besök....först fikabesök....(glömde fota..)
 
Sen matbesök....det blev PoffPizza..
Sås med Sambal & vitlök..
Ost..
Salami/TexMex Skinka..
Körsbärstomater..
Färska Champinjoner..
Paprika..
Lök..
Färsk Basilika..
Oregano..
Bara en Isbergssallad..typ pizzasallad till..
Gott...och trevligt...tack för besöket :)
 
Nu ska jag ta min onda kropp och försöka få lite sömn..../ Gizze
 

Kommentarer

  • Luce säger:

    sv; tack detsamma!

    Svar: Tack vännen!
    gizzez.blogg.se

    2013-01-06 | 10:36:27
    Bloggadress: http://Luces.blogg.se/
  • Malinpalin säger:

    Poffpizza, haha. Jag fattade inte först. Minns när jag köpte en piff, Shit vad jag skvatt

    Svar: Är ju totalt emot "färdigt" men vafan, man kan ju va lat ibland ;)
    gizzez.blogg.se

    2013-01-07 | 21:14:09

Kommentera inlägget här: