gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kaffat-Fixat matlådor

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen...kaffe och Blåbärsdrink med Blodapelsin, Banan & Citron..
Var till min goda vän och kaffade i morse...Trevligt som vanligt!
 
Lunchade Grönsakssoppan från igår...
 
Tog en promenad...:)
 
Fixat lite matlådor till mor och son...Mor har fullt upp och hinner inte alltid äta...och sonen ska börja en utbildning så jag vet inte hur det blir med mat...bra att ha lite i frysen då :)
 
Lasagne...
Pasta med Vegetarisk sås (supergod, kom på att jag kunde göra den..min kusin gjorde den på dagis förr och jag härmade...)
Pasta med Bacon & Champinjonröra...
Tycker Pasta är det bästa att ha i frysen...ris är okej, men inte potatis...
 
Ja just...har gjort ChokladPannacotta också....en sån får det bli efter maten ikväll...
 
Disken är borta...strax dags att börja med lite mat för kvällen....
 
Kan säga att det ska blir skönt att komma bort och äta i morgon kväll :)  /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    hehe inte allt gav bort en pannacotta till grannen
    men precis ätit en och 1 till slinker nog ner.
    men för mig blir det inget små godis det mumsar dennis på det är ju fredagsmys i vårt hus nu.
    mkt gött du lagat
    kraam

    Svar: Haha..ja lagom är bäst..får inte bli för mycke av det goda! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-01-25 | 19:01:48
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: