gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyligt värre...

Kategori: Allmänt

När jag kollade ut såg det skönt ut..solen skiner ju idag :) Men det var 19.3 minusgrader...
 
Blåbär- Apelsin- Banan i dagens fruktdrink :)
 
Fick mig allt en promenad i alla fall :) Var riktigt skönt ute  (Då visade mätaren 17minus)
 
Lunch idag...stekte Kycklingfiléer och gjorde "burgare"- rostat bröd, sallad, tomat, rödlök, gurka & såsen från igår (+ chilisauce och vitlök ) Gott! 
 
Nu ska vi åka och fira vår superkille som fyller 10 år idag! Hipp hurra för dig idag! Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: