gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mätt i magen...

Kategori: Allmänt

Fick mig en kall men skön promenad! Idag med lite tempo! Härligt!
 
Ätit Rester av Mustiga Köttgrytan från igår...Basmatiris till (sonens val)
 
Vitlöksmarinerade Haricoverts & Rårivna Morötter :)

 
Funderar på om jag skulle bju bort mig på kaffe...eller få i lite tvätt i maskin....hmm...
 
Ha det gott! / Gizze
 

Kommentarer

  • Lisa - TCF säger:

    sv; Tack så mycket :D

    Du verkar uppskatta min blogg, så jag tänkte be dig om en sak... skulle du kunna nämna min blogg i ett inlägg kanske? Så att jag kanske kan nå ut till lite av dina läsare också? :)

    Svar: Hej Lisa! Klart att jag kan det...visste inte om du skulle vilja det...men då gör jag det i nästa inlägg...Kram kram ..var rädd om dig :)
    gizzez.blogg.se

    2013-01-13 | 15:40:41
    Bloggadress: http://thecircusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: