gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nu får vi vinter igen...

Kategori: Allmänt

Snön den yr....
Efter fruktdrinken...Idag Blåbär- Banan-Apelsin-Citron..så tog jag mig en skön promenad....
Lite kallt ute, men härligt ändå...inte alls halt som jag trodde :)
 
Åkte och fyllde på kylen igen...
Hmm...Finn ett fel...Får väl se om lådan med skruv kan ses av sonen så att hylla kommer upp....
 
Lunch idag: Mums alltså!!!
Sonens Norge fiskade Sandskädda panerad....kokt potatis go hollandaise & ärter
 
(gnagde i mig en morot när potatisen puttrade)
Toppenlunch såhär på en tisdag :)
Nu är disken borta! Kanske skulle ta mig en tur och få en kopp kaffe...men först ska tvätt hängas och dammsugaren få göra ett varv...
Hoppas ni har en fin dag i vinterland! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Gott mycket gott! Funderar skarp på att köpa massa platsmuggar med lock och göra " to- go-smoothies"

    Svar: Du har allt tid att göra dem då du ska njuta dem.....inget ska sparas och förvaras :)
    gizzez.blogg.se

    2013-01-15 | 17:38:50
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: