gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sol / Möte / Lunch / Promenad / Bröd

Kategori: Allmänt

Solen har visat sig idag! Skönt...
 
Dagens drink: Melon- Hallon- Citron Så gott!
 
 
Varit på möte...blev vänligt bemött!
 
Lunch idag: Rester från igår..Köttfärsbiff & Gizzez Bulgur...

 
Ska äta gott ikväll :)
 
Fick mig en lång promenad...då fick jag i alla fall solenergi :)
Satt sonen på att dammsuga..så slapp jag det idag :)
 
Nu är det bröd på g....ska stå över natten så får vi se sen....om det blir nåt ...
 
Ikväll är det Farmen- Sveriges Mästerkock & Mia på Grötö!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: