gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vem ska man tro på tro på tro på...

Kategori: Allmänt

Vilken dag....
 
Minilunch med kuss...leftover paj & körsbärstomater...kaffe hann vi också med...tack :)
 
In och ge mor en kram på kontoret...
 
Hemma tog jag en Fruktdrink..

 
Lite Riven Morot...

 
Handlat lite..
 
På ren stönighet har jag dammsugit..även källaren...och moppat av några golv..
 
Nu mätt i magen efter Ägg..Sill & Finn Crisp....

 
Och som han sa...Per Morberg...ikväll är det Obligatoriskt att sitta bänkad.....
 
För mig gäller Farmen- Sveriges Mästerkock-  och Inkognito / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Malinpalin säger:

    Är det sill jag ser! Du är modig, jag försöker men lär mg ALDRIG äta skiten. Kram å hej

    Svar: Gammal ja vet du...du har tid att lära dig ;) Kram på dig
    gizzez.blogg.se

    2013-01-07 | 21:12:45

Kommentera inlägget här: