gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Åska & Internetstrul

Kategori: Allmänt

 
Varit utan internet....Åskans fel...strular fortfarande...men nu funkar endel grejer i alla fall!
Åt frukost med mor..(inser att jag mår bättre utan..) tog promenad.. Åkte till XO och lunchade ! Världsgod Varmrökt Lax & Dillstuvad Potatis :) Sonen tog en smarrig Burgare!   Vandrade vid vattnet i finvädret!  Hem igen och ännu en promenad...Gjorde 4 Baguetter..Ensam i soffan- blev Surdegsbaguette med  Salami, Aioli & Oliver :)
 
Nu skiner solen igen...får nog bli stranden!   / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Tack go du för brödet <3 så gott <3
    Nu när jag kommer ner till kusten skall jag prova att göra din aioli till räkorna:) kram på dug och ha en bra dag

    Svar: Var så lite! Ja kul- testa..enkelt och gott...Åh vad sugen jag blev på färska räkor nu...det får det bli nån dag KRAM och njut av kustenlivet :)
    gizzez.blogg.se

    2013-07-11 | 10:33:32

Kommentera inlägget här: