gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

En bra dag....

Kategori: Allmänt

Morgondrink: Hallon, Banan, Apelsin & Citron...
 
Härlig fika på Strand café vid Vänern :)
Promenad...
Två goda surdegsbröd....
Snabblunch med sonen..Kycklingfilé & Bearnaise från gårdagen..& Sallad
Bad och sol...
Promenad igen..
Och där jäste Surdegen över....full fart...och Fördeg på G igen :)
 
Surdegsbröd, Salami, Guacamole, Aioli, Tomat, Chiliost....
 
Mätt och nöjd med dagen,,,nu regnar det..../ Gizze

 

Kommentarer

  • Sofie - Följ med på min resa till Sydafrika där jag arbetar med kattdjur! säger:

    mums :D fina bilder

    2013-07-10 | 18:18:13
    Bloggadress: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här: