gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grebbestad

Kategori: Allmänt

Vaknade 5 i morse, men lyckades somna om...gick upp 7 tog mig kaffe och go drink: Blåbär, Jordgubb, Banan, Apelsin & Citron..
Tog mig en timmes promenad..så skönt ute...20 grader redan kl 8 :)
 
Sen satte vi oss i bilen kära mor och jag och åkte ner mot Grebbestad!
Kom till stugan och fick oss gott Kaffe...jag hade med Bullar med Vaniljcreme som jag bakade igår..
Sonen packade in sina grejer i bilen, sen drog vi till Sportshopen...
Därefter blev det en go Räkmacka :)
 
Nu är vi hemma igen...och ikväll får det bli Grillat! Så varmt och skönt ute...bara Älskar det! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: