gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kulturella....värre

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och min drink..Jordgubb, Banan, Apelsin & Citron..
 
Tog oss en tur till Sliperiet i Borgvik!
Tog oss bara en kaffe där...Kul att ha varit där...Dyra tavlor och foton var det....glaskonsten kunde ha kvittat mig....
Mysigt ställe i alla fall!
 
Åkte hem och tog repris...Lunch blev rester från igår kväll: Honungsmarinerade Rökta Laxen, Västerbottenpajen & Romsåsen...dock ingen sallad..
Vattnet här luktade inte bra, ville inte ens skölja i det..men nu har de varit här och tagit vattenprover :) 
Vi fick oss allt en promenad..sen fick jag en kort själv..kroppen vill inte va med- skulle aldrig satt mig i bil i morse utan att ha tagit promenad först...sen är det knas i vädret..ont i varenda led...precis som före åskan förra veckan...
 
 
Fick bli en kaffe & kaka på trappan i skuggan för att få lite luft....här blåser skönt nu!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: