gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lasagne

Kategori: Allmänt

Började dagen med en god drink: Cantaloupmelon,  Banan, Apelsin & Citron :)
En timmes promenad....Skönt! Klarade mig utan regn också, fast de sagt regn..
Tog mig 11 kaffe på trappan...
Gjorde en långpanna med god Lasagne :) Smakade bra! 
 
Funderar på om jag ska ta en promenad igen...min kropp mår bättre av det...cyklade igår, det är ingen höjdare för  kroppen...
Disken är borta...ugnen skapligt ren igen :)
Får nog ta och kludda lite sen....nyttigt för själen :)  / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ser gott ut
    ha en fin söndagskväll min vän
    kram

    Svar: Det var gott :) Ha en fin kväll du! Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-07-14 | 21:07:46
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: