gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lite bilder....

Kategori: Allmänt

Tisdagsmys...gizzeglass....
Onsdagsdrink..Banan, Apelsin & Citron...
Kaffebesök av god vän :)
Mor bjöd på lunch! Tänkte äta på XO men där var fullt, och de skulle strax stänga..då blev det Afrodite...smakade okej, men den färdgia pannbiffen går ju helt bort..dålig stil att inte göra maten från grunden! Men tack mor!
Satt sen ute och tog oss kaffe och lite bubbel i värmen! Tror det eller ej, men jag rensade ogräs i rabatten, så nu är inget kvar....fanns ju bara ogräs :) Känns i kroppen idag..
Uppe i ottan..gräddade fyra bröd...
Tog en kaffe med sonen..sen drink och kaffe med mor på altanen...Idag : Hallon, Banan, Apelsin & Citron!
Dagens lunch: "Man tager vad man haver"     "Tortellinicarbonara"
Tortellini med bacon, vitlök, paprika, ost, ägg, svartpeppar, salt & persilja...lite tomater till...
Titta vad jag hittade på dagens andra promenad.....Nu ska jag sätta mig i solen en stund! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: