gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommaren är kort....

Kategori: Allmänt

  Så det gäller att njuta av värme och sol!
Efter frukostdrinken - Blåbär, Galiamelon , Apelsin & Citron...tog jag en timmes promenad ..Ska jag skryta? Jo det gör alla andra...har gått ner precis 11 kg idag...sen 10 januari :) Bra va....
 
Sen möte..
Åkte till stranden...la mig på ett berg..badade rejält!
Ägg, Surdegsmacka, med Salami & Tomater...Kaffe till såklart..
Väl hemma efter dryga fyra timmar...blev det Bullbak..
Bullar med Kardemumma, Kanel & Vanilj,,,
Bullar med Kardemumma & Vaniljkräm...
 
.
Ikväll Sallad...Surdegsbröd...& Rosévin...
Nu ska ja ta natt.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: