gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Stranden & Grillat

Kategori: Allmänt

Morgondrinken kom tydligen inte med....
Jordgubbar, Banan, Apelsin & Citron ( som igår)
Tog en promenad...innan jag stekte..
Pannkakor & bredde Surdegsmackor...som blev med till stranden...
 
Var så skönt på stranden...badade många gånger...men fick åka hem då Relacom ringde
De kom och kikade på modemet, så nu kommer det ett nytt till veckan-tur för här är så segt så jag får jobba länge med att få in en enda bild..
Tog mig då en promenad igen..i värmen :) Väl hemma vatten och jordgubbar med grädde :)
Ikväll blev här grillat: Grillspett, Tzatziki, Sallad med Feta...så gott...sitter fortfarande ute, och termometern visar nu strax efter åtta 23 grader  i skuggan....Det gillar jag :)
Fin fredag på er!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: