gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Våffelfrukost på altanen

Kategori: Allmänt

Gårdagens drink...
Fiskpinnar, potatis, morötter, sallad och tomat....var gårdagens lunch..
Var till stranden...men inte var barnen intresserade av det...vi åkte hem och fyllde poolen istället..där lekte de två timmar:)
 
Blev pizza på kvällen...var de andra bilderna är vet jag inte..
Dagens frukost på altanen: Gräddade Våfflor på American Pancakes smet....Grädde, blåbär, socker, lönnsirap...
Pressade Apelsiner och Citron till....Kaffet drack jag tidigare i morse...snart dags för en kopp igen :) / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej/ Fick igår körsbär utav en patient på arbetet, mixade dom/hallon/apelsiner (jag kärnade ur dom, har lärt mej) det blev så gott. Precis som du skrev: Det blir ett litet "gift" ju syrligare-desto godare! Våfflor: Bra tips till ikväll........Carin

    Svar: Härligt! Jag har lite körsbär här intill och väntar på färska hallon..helt underbart! här ska stekas mer nu, då sonen precis vaknat :) Ha en fin dag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-07-27 | 10:33:27

Kommentera inlägget här: