gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kvällsmys

Kategori: Allmänt

Gizzez...Sallad...Rostad Surdegsmacka, med olivolja, tomat, basilika. & flingsalt..
Guldkornens......Mannagrynsgröt med smörhåla, socker och kanel :)
 
Gud så de har skrattat...vad var det i den gröten :) Nu sover de och jag ska snart göra detsamma  / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Är det gröt?! Jag trodde först det var tatziki med olivolja på. Va jobbigt, nu blev jag sugen på mannagrynsgröt

    Svar: _Haha ja d är gröt...killarna ville ha det ;) Jovisst det kan va gott ibland. :)
    gizzez.blogg.se

    2013-06-15 | 23:42:39

Kommentera inlägget här: