gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling på Salladsbädd

Kategori: Allmänt

Gjorde en omgång starka goa Negerbollar....då jag fick trevligt besök :)
Stark Kycklinggryta med Pasta på Salladsbädd ...
Gjorde mycket så nu finns både matlåda till sonen och en tallrik till mig i morgon!  / Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Negerbollar alltså? ;) hahaha får man kalla dem så? Håller med, gud vad jag är sugen på lite svartingar, bollar, negrer. Äh va fan! Gott ser det ut!

    Svar: Det har de alltid kallats, så jag fortsätter...ingen stämpel i det...goa är de iaf ;)
    gizzez.blogg.se

    2013-06-03 | 08:00:38
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: