gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rester och Brödbak

Kategori: Allmänt

Lunch idag blev Rester av gårdagens Torsk & Kräftstjärtsbiffar...Stekt Färskpotatis, Tomat & Gurka...
 Gott!
Fått mig två entimmes promenader!
Bakat 2 Bröd igen....
 
 
Ikväll har vi bara ätit macka och sallad... :)
 
 
 
 
 Solen skiner...så skönt !    / Gizze
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Rester är bland det bästa jag vet :)

    Svar: Jag äter sällan rester....har alltid varit en antirester...men det går ju bra när det är jag själv som kylt ner och värmer upp hahaha :) Och maten här står aldrig framme....Men jo d va gott ;-D
    gizzez.blogg.se

    2013-06-30 | 23:49:34

Kommentera inlägget här: