gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Studenter på lastbilsflak

Kategori: Allmänt

Har åkt runt och sen stått och kollat på Studenter på lastbilsflak...kul tyckte guldkornen :)
Ätit Pannkakor Grädde & Jordgubbar :)
Eller rättare sagt, jag åt jordgubbar..killarna ville bara ha grädde och socker på sina pannkakor :)
 
Bakade kakor...först en sats själv med Gizzez Maraboukakor....
Sen fick jag hjälp med Chocolate Chip Cookies  med Daim, Mörka & Vita Chokladprickar & Mandel
 
Har en deg på jäsning..blir Surdegsbröd..I morgon ska vi iväg och fika och träffa goa vänner...då ska kakor och bröd med :)

Grabbarna grus har lekt & badat, ätit lite godis och väntar på gröt.....bara mys här idag :)   / Gizze

Kommentarer

  • Mitha säger:

    Va också ute och kikade förut=)

    Goda grejer du visar upp :p

    ha en bra helg!!!

    Svar: Såg er allt...försökte hälsa ;) Tack och detsamma till er !
    gizzez.blogg.se

    2013-06-14 | 22:19:49
    Bloggadress: http://kaosmorsan.se

Kommentera inlägget här: