gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Uppe före tuppen

Kategori: Allmänt

Tog mig citronvatten ...och kaffe...gräddade Frallor.....
 
Väntade på att sonen skulle vakna...sen åt vi Frukost på Altanen :) Jo jag åt Frukost :)
Kaffe- Nypressade Apelsiner..Nybakta Surdegsfrallor, med ost och marmelad, och Kokt Ägg -Mumsigt!
 
Disken är borta, dammsugaren har gjort ett varv, tänkte sätta mig i solen...men den har gått i moln....då kan jag läsa bloggar en stund :)   / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jättefint bröd! Lika fint rosa porslin? Sommarsött

    Svar: Gott bröd..och äkta IKEA porslin...älskar det, men nu börjar det bli bitar ur, så dags att köpa nytt..men visst är det sött :)
    gizzez.blogg.se

    2013-06-30 | 15:53:50

Kommentera inlägget här: