gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1 Mars & Sol

Kategori: Allmänt

Godmorgon Världen! 
Lät väl fint....(riktigt så pigg känner jag mig inte....mr panodil ska få va min vän känner jag)
 
Igår kväll gjorde jag Fläskpannkaka....så det blev min kvällsmat :)
Sonen fick till matlåda....guldkornen får som mellanmål :)
Vad jag själv ska äta till lunch idag vet jag inte ännu....
 
Har druckit kaffe och fått mig en drink! Blodapelsiner- Banan- Citron Smarrigt!
 
Har en fördeg som jäser...blir Nybakt ikväll!
 
Solen skiner..så det får bli en promenad, men först lite nyhetsmorgon!
 
Nu är det nedräkning...i morgon är den stora dagen för en underbar kille :)
 
Ha en fin 1 mars fredag! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: