gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bakat Surdegsfrallor igen

Kategori: Allmänt

Började dagen med att grädda bröden....
Så det blev frukost idag också :)
 
Pressad Blodapelsin, Nybakt Surdegsfralla med ost och Kaffe :)
Det stora brödet blev väl mörkt...glömde sänka värmen  när jag mumsade frukost :) Men tror det blir gott ändå :)
 
 
Promenad...(Gick segt och var lite kyligt)
 
Lunch idag: Äggröra, Grönsaksröra, Sallad & Halv Avocado! Gott :)
 
Har kört ett varv med dammsugaren ....
Ond kropp...är så trött på den.
Får nog ta mig ut en kort tur igen....
 
Ikväll ska vi på Bio... Små citroner gula....Hoppas den är bra :)   // Gizze
 

Kommentarer

  • caroline säger:

    åh gud vilka söta rosa tallrikar!!! Vart är dem ifrån? Super fina!! :D Ska testa mig fram med alla olika gröt kombinationer ;) Kram på dig!!!

    Svar: De är från IKEA :) Ja testa dig fram du gröt är både gott och nyttigt Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-03-04 | 18:33:42
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/carolinemellqvist

Kommentera inlägget här: