gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bruschetta

Kategori: Allmänt

Fick mig en andra promenad på nästan en timme...skönt, men har huvudvärk och känner mig hängig så nu är panodil min vän...
Kanske tog i för mycket när jag körde runt med dammsugaren efter promenaden och sen hängde två maskiner....vill ju orka Allt...
 
Vi har gottat oss ordentligt! Bruschetta fick det bli...
Stekte mitt goa Surdegsbröd i olivolja och vitlök...salt och peppar..
Tomater, Rödlök, Färsk Basilika , Olivolja Salt och peppar...
Fetaost...
Avocado...
Salami...
Oliver...
Tzatziki...
och lite sallad....
Så smarrigt!
 
Brasan är tänd och nu ska täcket hämtas...vila och tv är det som gäller!    / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Så gott de ser ut ha en skön söndag kväll kram

    Svar: Tack detsamma...ja det var gott :) Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-03-10 | 19:58:27
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Tack för ditt beröm över min målning! Jag blir så glad! Men det o träning är balsam för själen! Ja förutom familjen vänner o god mat! Din såg underbar ut !:) /Petra

    Svar: Tack, det smakade bra :) Jo balsam för själen är det, men jag gömmer det jag målar/kluddar hihi / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-03-10 | 22:59:18
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot%20.com
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Tack för ditt beröm över min målning! Jag blir så glad! Men det o träning är balsam för själen! Ja förutom familjen vänner o god mat! Din såg underbar ut !:) /Petra

    2013-03-10 | 22:59:20
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot%20.com
  • Erika Cao säger:

    Såg jättegott ut!

    Svar: Det var det :)
    gizzez.blogg.se

    2013-03-12 | 12:59:08
    Bloggadress: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här: