gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dymmelonsdag

Kategori: Allmänt

Hallon- Apelsin- Blodapelsin & Citron...morgonens drink!
 
Promenad..
Dymmelsonsdagsfika hmm...
Titta va ja hitta i min frys :)
Köttgrytan med Avocado, Fetaost, Paprika...glömde fota, men ni har ju sett den :)
Fixade till degen...
Promenad igen...
 
Körde iväg med lite frallor till go vän!
Blev Frallor med goda Marmelader och en kopp thé ikväll :)
De var perfekta sa sonen :) Så glad för det var första perfekta helt Utan jäst, då jag annars haft 5-6 gram som säkerhet 
 
Soffhäng som gäller.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: